Miami Collage Miami Collage Miami Collage Miami Collage Miami Collage Miami Collage Miami Collage Miami Collage Miami Collage Miami Collage Miami Collage Miami Collage

Tavelvägg

Miami Collage

Välj ramar (2 st)
Inklusive tapet
Finns i lager
Leveranstid 5-10 arbetsdagar
.

Leveranstid 5-10 arbetsdagar
  •   Fri frakt!
  •   Leveranstid 5-10 arbetsdagar
  •   Öppet köp i 30 dagar

Köp en komplett tavelvägg i exklusiv stil. Du väljer själv om du vill köpa till passande ramar och matchande fondtapet till de 2 Art Prints som ingår. Du får en modern väg med stilrena detaljer och perfekt matchade produkter, utan att behöva ta hjälp av dyra inredningsdesigners.

Inspirerade av Miami och dess kultur har vi tagit fram en tavelvägg med abstrakta inslag. Med innovativ känsla kombineras palmer, strand och frukt till en härlig kompott som får oss att längta bort men samtidigt vilja stanna hemma. Givetvis är såväl prints som tapet i total harmoni och skapar en helhet både vad gäller motiv och färger.

I detta paketet ingår de 2 Art prints bilden visar:

Miami Palms (40x50 cm)

Pineapple (30x40 cm)

Tillval 1: Exklusiva tavelramarna av äkta trä. Transparent kristallklart akrylglas skyddar både motivet och garanterar att färgerna behåller sin lyster. Finns i alternativen vit, svart och ek. Om du väljer att även köpa ramar ingår 1 st 40x50 ramar och 1 st 50x70 ram, av det färgalternativ du föredrar.

Tillval 2: Tapeten (Miami Abstract) är en äkta non-woven av absolut högsta kvalitet med högupplöst digitaltryckt motiv. 2 våder, 200 cm bred och 250 cm lång. Tapetklister ingår.

Art print: Digitaltryckt med högkvalitativt bläck på premiumpapper 155 g/m2. Fantastisk bildåtergivning och åldersbeständig kvalitet.

Tavelram: Äkta trä i högsta kvalitet. Finns i färgalternativen vit, svart eller ek. Transparent kristallklart akrylglas.

Tapet: Äkta non-woven. Modernt digitaltryck. Svenska instruktioner medföljer.

I DETTA PAKET INGÅR:

art prints enligt bild: Miami Palms (40x50 cm) & Pineapple (30x40 cm).

Du väljer själv om du vill köpa till passande träram i vit, svart eller ek (2 st).

Du väljer själv om du vill köpa till passande fondtapet Miami  Abstract (1st).

Det går även att själv kombinera storlekar, olika ramar etc, genom att köpa produkterna individuellt.

Andra har även köpt