Tavelvägg

•   Fri frakt!
  •   Leveranstid 5-10 arbetsdagar
  •   Öppet köp i 30 dagar

Köp en komplett tavelvägg i exklusiv stil. Du väljer själv om du vill köpa till passande ramar och matchande fondtapet till de 3 Art Prints som ingår. Du får en modern väg med stilrena detaljer och perfekt matchade produkter, utan att behöva ta hjälp av dyra inredningsdesigners.

Magnolior har i tusentals år varit prytt tempel och helgedomar i Österns länder. Med inspiration från både kultur och natur har vi tagit fram denna tavelvägg med vackra magnolior i rosa och lila färger. Tidlösa och moderna på samma gång.

I detta paketet ingår de 3 Art prints bilden visar:

Soloist (40x50 cm)

Shine (30x40 cm)

Breath (30x40 cm)

Tillval 1: Exklusiva tavelramarna av äkta trä. Transparent kristallklart akrylglas skyddar både motivet och garanterar att färgerna behåller sin lyster. Finns i alternativen vit, svart och ek. Om du väljer att även köpa ramar ingår 2 st 30x40 ramar och 1 st 40x50 ram, av det färgalternativ du föredrar.

Tillval 2: Tapeten (Magnolia) är en äkta non-woven av absolut högsta kvalitet med högupplöst digitaltryckt motiv. 1 våd, 100 cm bred och 250 cm lång. Tapetklister ingår.

Art print: Digitaltryckt med högkvalitativt bläck på premiumpapper 155 g/m2. Fantastisk bildåtergivning och åldersbeständig kvalitet.

Tavelram: Äkta trä i högsta kvalitet. Finns i färgalternativen vit, svart eller ek. Transparent kristallklart akrylglas.

Tapet: Äkta non-woven. Modernt digitaltryck. Svenska instruktioner medföljer.

I DETTA PAKET INGÅR:

3 art prints enligt bild: Soloist (40x50 cm), Shine (30x40 cm) & Breath (30x40 cm).

Du väljer själv om du vill köpa till passande träram i vit, svart eller ek (3 st).

Du väljer själv om du vill köpa till passande fondtapet Magnolia (1st).

Det går även att själv kombinera storlekar, olika ramar etc, genom att köpa produkterna individuellt.

Rekommenderade tillbehör till denna produkt

Andra har även köpt